petak, 23. ožujka 2012.

Born pretty store - Dried flowers review

Hello, hello, review number 3 coming up :)
As you can guess, I had one more nail mail experience these days :) This package came from Born pretty store and I got 12 different tiny dried flowers, in plastic containers that I can reuse for glitters once I'm done with flowers :)
Helou, helou, rezenzija broj 3 stiže :)
Kao što možete pretpostaviti, imala sam još jedno nail mail iskustvo ovih dana :) Ovaj paketić je došao iz Born pretty store i dobila sam 12 različitih sušenih cvjetića, u plastičnim kutijicama koje mogu koristiti za glittere kada potrošim cvijeće :)




And a picture from BPS:
I slika od BPS:

I was in love ^^ I wanted these for a long time, and now they're mine :) I took Stairway to heaven (from Essence - Remix your style collection), applied two coats and waited untill it dries.
Zaljubila sam se ^^ Već dugo želim ove cvjetiće i sad su moji :) Uzela sam Staitway to heaven (iz Essence - Remix your style kolekcije), nalakirala dva sloja i sačekala da se osuši.


And once it did I took that cute flower :) You get two kind of flowers, bigger and smaller ones, as you can see on the pics.
I kad jeste uzela sam taj slatki cvjetić :) Dobijete dvije vrste cvijeća, veće i manje, kao što možete vidjeti na slikama.


I applied one coat of clear nail polish and then took the flower, left it on the nail, pressed down from all sides, applied top coat and got an amazing look :D See it for yourself :)
Nalakirala sam jedan sloj bezbojnog laka za nokte, uzela cvijet, stavila ga na nokat, pritisnula sa svih strana, nalakirala top coat  dobila nevjerovatan izgled :D Uvjerite se same :)




So, what do you think? :) They looked like they were painted but then again who ever looked it better realized they're actual flowers and thought it was interesting :)
Pa, šta mislite? :) Izgledali su kao da su nacrtani ali opet s druge strane ko god ih je bolje pogledao shvatio je da je to pravo cvijeće i mislili su da je interesantno :)

_______________________________________________________________________
 
How can you get them?
Go to the Born pretty store page and order, direct link: HERE.
The price is 7.08$ for 12 containers and the shipping is free, they ship worldwide.. You can also check out their other items, they are offering a lot of things. They were also so generous and offered a code for you and me, and once you use it you get 5% off :) It's valid before Dec 31. The code is 5OFFJ61 and you can always find it on my sidebar:
Kako doći do njih?
Otiđite na stranicu Born pretty store i naručite, direktan link: OVDJE.
Cijena je 7.08$ (10.4 KM, 5,2€) za 12 kutijica a poštarina je besplatna, dostavljaju svugdje.. Takođe možete provjeriti njihove ostale proizvode, nude puno stvari. Takođe su bili jako velikodušni i ponudili su kod za vas i za mene, koji kada iskoristite dobijete 5% popusta :) Važi do 31. decembra. Kod je 5OFFJ61 i uvijek ga možete naći na mom sidebar-u:



_______________________________________________________________________

The conclusion:
I am very satisified with this flowers. They are cute, not expensive, easy to apply. You won't need much time and you'll get unique and fresh manicure. My recommendation :)
Zaključak:
Jako sam zadovoljna sa ovim cvjetićima. Slatki su, nisu skupi, lahko ih je staviti. Neće vam trebati puno vremena a dobićete unikatnu i svježu manikuru. Moje preporuke :)

_______________________________________________________________________

For more informations about Born pretty store check out their website: HERE, their Fb page: HERE or their blog: HERE.
Za više informacija o Born pretty store provjerite njihovu web stranicu: OVDJE, njihovu Fb stranicu OVDJE ili njihov blog: OVDJE.

_______________________________________________________________________

Once again, thank you BPS for such a great gift, and thank you all for reading :) Did you order something already from BPS? How do you like these flowers?
Još jednom, hvala BPS na tako lijepom poklonu i hvala vama što čitate :) Da li ste već nešto naručivale sa BPS? Kako vam se sviđa ovo cvijeće?

_______________________________________________________________________

*These products were sent to me by Born pretty store for a review. All opinions are my own, for more information please read my Disclousure policy.
*Ovi proizvodi su mi poslani od Born pretty store u svrhu recenziranja. Sva mišljenja su moja lično, za više informacija molim pročitajte moju Disclousure policy.

Broj komentara: 39:

  1. This flowers looks very nice on your nails!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I am glad you like them, since I do too :)

      Izbriši
  2. This is a sweet and original type of decoration *-*

    sweetasodile.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. looks gorgeous! you picked a perfect color to go with the flowers

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I thought this nail polish will be a little more lighter but never mind, it's ok :) I am glad you like it and thank you :))

      Izbriši
  4. Mnogo mi je slatko, sviđa mi se kako stoji na vrhu nokta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je čuti :)
      Ja sam mislila da će stršiti, kao oni fimo cvjetići, ali na svu sreću fino su se "primili" uz nokat :)

      Izbriši
  5. wow this looks so nice!!!
    im about to buy myself this

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Great choice, share it with us once you do, I would love to see how do you like them on your nails :)
      And thank you very much :)

      Izbriši
  6. Amazing! This mani with dried flowers look gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much, I am really glad you think that way ;)

      Izbriši
  7. Gorgeous pink flowers. Looks great over the dark polish!

    OdgovoriIzbriši
  8. Savrseno,cvjetici su premedeni :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oie,
    passando para conhecer o seu blog,
    adorei aqui.
    beijos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I am glad to hear that :) Stop by whenever you want :) XX

      Izbriši
  10. OMG, your nails look amazing! Congratulations!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako je slatko! :] Divno igleda na noktima. :3 Je l' se ne ljusti, ne otpada?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Onako, s jednim slojem top coata je manje čvrsto, bolje staviti dva. Ali ja se baš i ne znam ponašati sa bilo čim što je zaljepljeno, i cirkoni i ovo cvijeće meni kao smetaju, pa il ih samo uslikam pa skidam ili pazim ako baš odlučim da stoje.. Ove sam nosila dan-dva i bili su ok, malo se ovaj na srednjem prstu kao otkinuo al njega nisam fino ni bila zalijepila :)

      Izbriši
  12. predobro izgledaju... super si iskombinirala boje :-D

    OdgovoriIzbriši
  13. I love looks with dried flowers! They're so pretty! ^.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I am even a bigger fan after my own experience with them :))

      Izbriši
    2. Opet mi bloger pojeo komentar :(
      Divni su cvetici a i kombinacija boja je super :))

      Izbriši
  14. hi sweetie,

    Your blog is so adorable, interesting. You have a great blog!

    Wanna follow each other dear?

    Have a nice day!
    -Inggrid
    http://miss-monaa/blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, I'm fine :)
      Thank you for your compliments, I'm glad you like it :)
      Have a nice day too (:

      Izbriši
  15. hi sweetie,

    Your blog is so adorable, interesting. You have a great blog!

    Wanna follow each other dear?

    Have a nice day!
    -Inggrid
    http://miss-monaa/blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, I'm fine :)
      Thank you for your compliments, I'm glad you like it :)
      Have a nice day too (:

      Izbriši
  16. Mnogo ti je lepo uspeo manikir, cvetići su super, moraću i ja da ih probam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala ti :)
    Isprobaj, bilo bi mi drago vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pretty!!!! I tried before and I really like the way they look on the nails:0)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for reading my blog and leaving comments, i really appreciate it.
Please don't ask me to follow you, follow my blog and i will do the same for you :)

Translation