srijeda, 31. kolovoza 2011.

Tri promašaja :D

Neće me lakiranje nikako ovih dana pa ovaj put nemam puno slika nit imam nešto lijepo da pokažem. Jedan fail mi ide na živce, drugi još više, a kod trećeg već ujedam :D
Idemo tri sličice:









Slika 1: 
Essence - Bonnie; Plan je bio da ovi krugovi liče na kolutiće/obruče, al su ispali nejednaki i nije mi uspjelo. Na kraju se pokazalo da sam od ove tri manikure s prvom i najbolje prošla.

Slika 2:
Elegant gabrini 305; Dugo već imam želju da uradim manikuru s novinama ali mi ne ide od ruke. Mislila sam da je do alkohola pa sam neki dan otišla maksuz u apoteku i kupila onaj od 70 %.  Pregledala tutoriale, priprema, pozor, kreći :D Zaboravila sam uroniti i nokte u alkohol pa probam i tako, neće pa neće. Jedino mi je uspjelo na srednjem prstu ali mi se i tu dio novine zalijepio na nokat, tako da.. Ništa različito nisam na tom noktu uradila al dalje nije moglo, na svim ostalim nema šanse da uspije. Malo se preslika al je presvijetlo i odustala sam.. Ne znam u čemu je stvar al mi je baš žao što ne uspjevam :/

Slika 3:
Essence Trendsetter; Pokušaj crtanja ruže, na pokušaju je i ostalo :O Šta više da pišem, slika, tj. fotografija :D govori hiljadu riječi :D
Nevezano za manikuru, da ne bude zabune znam razliku između slike i fotografije ali ću od sad, pa nadalje i ubuduće (kao i do sad uglavnom) koristiti termin slika iako se radi o fotografiji jer mi je tako ćejf :)


Kao da sve ove manikure nisu bile dovoljna demotivacija pukla su mi dva nokta - na lijevoj ruci. Ove što pucaju do kože na desnoj više i ne brojim. I kad sam krenula da ih turpijam desilo se ono čega sam se bojala, staklena turpija se izlizala. Turpijala sam sigurno 10ak minuta jedan nokat nekako zamišljeno, nisam ni primjećivala da je dužina ista i da je turpija tupa.. Žai Bože dolarčića :D


Za Bajram sam imala nokte koji su bili ok, pa valjda me se ovi failovi okane :D Nisam prebacila slike pa to ostavljam za sljedeći post :)
Bajram Šerif Mubarek Olsun želim svim čitaocima islamske vjeroispovjesti :) Da ga u zdravlju i rahatluku provedete sa svojim najdražima :)

Broj komentara: 15:

  1. Meni ove fotografije:) ne deluju tako tragicno. Hvala ti na cestitci!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, što kakiš :)
    Druga nije uspjela, I give you that. Prva mi je super, super!
    Imam i ja trendsetter, super je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Paš kakiš kako Biberlee veli :D Prva mi je odlična! I to ću ti definitivno prekopirat :) Druga je neuspjela, istina, ali mogu ti reći, ako će ti biti lakše..da ni meni nikako da uspije ta novinska manikura. Odustala sam na nekom 5. pokušaju xD. A i zadnja manikura je skroz oke. Ja sam odmah prepoznala ružu, tako da: to je ruža! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je prva odlicna moja sestra je bas danas radila nesto slicno bas mi se svidjelo :)
    BŠMO također svima koji slave :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Majo ali uzivo su bile bas tragicne :D I nema na cemu :)

    Biberlee i Violet f. ne kakim :D Hvala objema, slazem se da je prva od ovih najbolja al nije bas ispala kakva je mogla ispast :)

    Violet f. bas me zanima u cemu to mi grijesimo i zasto nece kod nas a kod drugih hoce -.- Slobodno kopiraj :) I drago mi je da si ruzu prepoznala al mislim da joj nije bilo spasa, onaj dio sa liskama ju je uhak'o :D

    S.Art hvala ti :)
    I Allah Razi Olsun :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ma prva je super, ne kaki :-p
    druga polovično uspjela, drugi put će bit bolje ;-)
    a ružica... i to ćeš već naučit :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram prvo reci : daj ne lupetaj :D. Ako su to tebi failovi, onda su svi moji :D.
    Ovo prvo i trece mi je bas simpa. Jesi ruzice radila sa tackama pa vrtenjem ili?
    Za novine ne znam sta bih ti rekla, nisam probala to jos.
    E da, znaci ne vredi kupovati staklenu turpiju?
    Zao mi zbog puknutih noktica :( :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Šteta što su baš krhki i taman kad pomislim da su počeli rast oni još više puknu.. :/
    Za staklenu turpiju nemam pojma st abih ti rekla, mozda imaju neke skuplje i kvalitetnije, ove ne valjaju nicemu :)
    Nisam za ruze stavljala tacke, nego samo malo nepravilno krug iscrtala kistom a onda unutra povlacila krivudave crvene linijice :)
    I hvala ti :****

    OdgovoriIzbriši
  9. Prva je super , eto ona mi se najvise sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa sad kad gledam, nakon nekog vremena, i meni se svidja za razliku od ove druge dvije :)
    Hvala puno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kolutici na plavim noktima lice na baloncice tj. mehurice, kao pod vodom! Asociraju me na more :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidis nisam to s morem povezala, a ima logike :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for reading my blog and leaving comments, i really appreciate it.
Please don't ask me to follow you, follow my blog and i will do the same for you :)

Translation