ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Photo inspired manicure

Hey everyone, hope you are all well.
I am glad to see that most of you are still "blogactive" since I can't brag that I am too :D I am now into eBay, hanging there and spending money all day long :shy: I knew about it before too but just recently got my own card and the fun began :)
Nails!
This manicure is photo inspired, as title says. I saw the photo on the Google and downloaded it, so I can do a similar manicure.
Mahanje svima, nadam se da ste dobro.
Drago mi je vidjeti da je većina vas još uvijek "blogoaktivna" jer se ja ne mogu pohvaliti da sam i sama takva :D Sva sam u Ebay-u, visim tamo i trošim pare :stidni: Znala sam za njega i prije ali sam tek skoro nabavila svoju karticu i zabava je počela :)
Nokti!
Ova manikura je inspirisana fotografijom, kao što sam naslov kaže. Sliku sam vidjela na Google-u i skinula je, da bih mogla napraviti sličnu manikuru.


I left out the clouds since my nails are too short for that. Base color is Essence - Fall for me.
Izostavila sam oblake jer su mi nokti prekratki za toga. Bazna boja je Essence - Fall for me.


 First one on the daylight, second one with the flash.
Prva na dnevnoj svjetlosti, druga sa blicem.

I am really satisfied how this spring nails turned out :) Even the lady in the bank (that I saw for first time in my life) told me they are so cute, creative and bautiful ^^ I was so happy :)
Stvarno sam zadovoljna kako su ovi proljetni nokti ispali :) Čak mi je i teta u banci (koju sam vidjela prvi put u životu) rekla da su tako slatki, kreativni i lijepi ^^ Bila sam baš hepi :)

_______________________________________________________________________

After this one I tried my version of Ombré manicure :)
Nakon ove isporbala sam svoju verziju Ombré manikure :)


Again first one - daylight, scond one - flash;
Opet prva - dnevna svjetlost, druga - blic.


Colors (from pinky to thumb) - Catrice (Am I blue or green?); Gabrini Elegant 324; Gabrini Elegant MC (M10); Gabrini matt (397) and added TC to it; Essence - Whoom boom (Chacalaca); and the stapming from Bundle monster BM 11.
Boje (od malog prsta do palca) - Catrice (Am I blue or green?); Gabrini Elegant 324; Gabrini Elegant MC (M10); Gabrini matt (397) i dodala mu top coat; Essence - Whoom boom (Chacalaca); i pečatiranje sa Bundle monster BM 11.

_______________________________________________________________________  

My sister liked my mani no.5 from last post and she wanted something similiar. She chose Golden rose 344 as the base color.
Mojoj seki se svidjela manikura br. 5  iz prošlog posta i htjela je nešto slično. Izabrala je Golden rose 344 kao baznu boju: 

_______________________________________________________________________  

And the "tiny" haul for the end :) Thank you for reading :)
I "malecki" haul za kraj :) Hvala što ste čitale :)


Broj komentara: 78:

  1. Your photo inspired mani looks very pretty! Well done!
    Your ombre mani looks great also!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Jedino mi je bilo žao što sam morala pečatirati sa plavim lakom preko bijelog na malom prstu, bijeli se nije vidio, ali nema veze :)

      Izbriši
  3. Krani su ;) prva mi je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Ja sam isto bila baš zadovoljna, ako nije najbolja onda je ubrajam u jednu od boljih koje sam napravila :)

      Izbriši
  4. Wow, your photo inspired manicure... it's so beautifil!
    I loved it :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Malecki haul :cerek:. Kradem ti ideju za ove prve (vezbam, jel'te). Nesto mi se cini da ce blog ruka biti sarena, a ova druga..hmm..:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam dobila ban na Ebay od muža :D
    tratinčice su mi super, morat ću ti i ja probat ukrast ideju čim mi nokti dođu sebi jer sam ih totalno uništila ribanjem ovaj tjedan. a haul ti je baš malecki hehe :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam krenula i ja bih od svog mogla isto :D
      Hvala, drago mi je da ti se sviđaju :)
      Moji kad ne ribam fino narastu a vala čim krenem i oni odu u roku od pola sata :(
      Jest mali haul, al biće veći jednog dana xD

      Izbriši
  7. ne mogu odlučiti koja mi se od ovih manikura više sviđa! sve su mi preslatke!

    OdgovoriIzbriši
  8. Manikure su preslatke,pogotovo prva,ali od svega mi se najviše sviđa "malecki" haul ;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha mali haul :)))) odlican haul!
    Ombre mi je skroz zanimljiva! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, sićušni :D
      Hvala ti :* Ombre se može praviti sa jednim lakom (dodavanjem par kapljica bijelog ili crnog laka kako bi se dobila svjetlija/tamnija nijansa) ili sa više različitih lakova. Ja sam drugi način odabrala, i začinila sam ga ovim pečatiranjem malo :)

      Izbriši
  10. All 3 manicures are very pretty!
    And awesome "tiny" haul! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. love, love these nails!! so talented you are!!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdgovoriIzbriši
  12. Odgovori
    1. You remineded me of "Hot in Cleveland" show, lol:)
      Thank you very much :)

      Izbriši
  13. Manikure su predivne, pogotovo ova inspirirana slikom, ali "malecki" haul???? WOOOOW!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Noktići inspirisani slikom su ispali savršeno, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Oba tvoja dizajna mi se svidjaju, prvi prolecni pogotovo, bas je sladak! A haulcic je za plakanje koliko je dobar. :'D Hahaha. :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, jako mi je drago da ti se sviđaju :)
      Hahhaha, necemo plakat :D :**

      Izbriši
  16. uuuuh I missed out a lot of your manicures latley, I love them all!!!! <3 <3 <3 =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I am glad to hear that :) Stop by more often :P XX

      Izbriši
  17. Predivne manikure! Ne znam koja mi je ljepša :)
    ebay je praco zlo, zato ga svi volimo ;)
    Divan ti je haul!! Uživaj sad!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je čuti da ti se sviđaju :)
      eBay - zlo i zaraza al se mora voljeti :)
      I hoću naravno, drago mi je da ti se i haul sviđa :)

      Izbriši
  18. I love the ombre nails, very pretty!!

    OdgovoriIzbriši
  19. The dots and the first manicure are perfect :)

    OdgovoriIzbriši
  20. I love how you did the ombre nails!

    http://lovelyprettyworld.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Laura, as you can see I decided not to leave them simple :)

      Izbriši
  21. super manikure, naročito prva :-D
    i taj 'malecki' haul, joj, joj *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      I drago mi je da ti se i haulčić dopada :P

      Izbriši
  22. I gave you the Blogger Appreciation Award :). Read more on my today's post.

    OdgovoriIzbriši
  23. Savršeno, posebno ovi noktići inspirisani slikom, oduševljena sam, pravi prolećni nail art :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Oh they are so cute, especially the first!:) xoxo

    OdgovoriIzbriši
  25. Ova prva manikura je fantasticna! Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  26. whoaa.. what a lovely and cute nail art >.<
    hope that i have a beautiful nails like that too !!
    very inspiring blog, dear ..

    come and visit mine sometimes !
    hope we can be friend as a blogger =)
    wish you'd like mine too..
    xoxo

    www.melodyofmywords.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. I especially love the first mani, so nice! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Meni se najviše sviđa plavi ombre, a tratinčice ću ti ukrasti čim zasja sunce :) :*

    OdgovoriIzbriši
  29. Super su odradjeni,bas su mi slatki :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Umjetnica! Tratinčice su me osvojile! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, daleko sam ja od toga ali hvala puno na tako lijepim riječima :*

      Izbriši
  31. awesome.
    join my blog too
    http://sizzlinghinanaz-beautydrugs.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  32. you are just sooo amazing with your nail art!


    have a great wknd!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdgovoriIzbriši

Thank you for reading my blog and leaving comments, i really appreciate it.
Please don't ask me to follow you, follow my blog and i will do the same for you :)

Translation